World Sport News

World Sport News

World Sport News

World Sport News

موضوع سال 2021 "بهتر از قبل از بازیابی" است.

روز جهانی صلح هر سال در 21 سپتامبر گرامی داشته می شود. این روز توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای ترویج اصول صلح در بین همه کشورها و مردم در سطح ملی و جهانی ایجاد شده است. اپیدمی COVID-19 ضرورت همکاری مشترک برای بازسازی و توسعه جامعه ای عادلانه تر ، عادلانه ، فراگیر و پایدار برای همه را برجسته کرده است. افراد فقیر و ضعیف اولین قربانیان این بیماری همه گیر بودند. با وجود این واقعیت که بیش از 687 میلیون واکسن COVID-19 در سراسر جهان تا آوریل 2021 توزیع شده بود ، هنوز بیش از 100 کشور یک دوز واحد دریافت نکرده اند. در 23 مارس 2020 ، دبیرکل سازمان ملل متحد به همه طرف های مسلح توصیه کرد که خصومت ها را متوقف کنند تا بشر بتواند با همه گیری ویروس کرونا مقابله کند. به گفته دبیرکل سازمان ملل ، حماقت این درگیری در پرتو شیوع سریع ویروس بیشتر آشکار شده است. شورای امنیت در قطعنامه ای وحدت رویه از کشورهای عضو خواسته است تا در مناقشات محلی "توقف بشردوستانه پایدار" را حفظ کنند. اگر قرار است آتش بس بین المللی حفظ شود ، کسانی که در جنگ گرفتار شده اند باید بتوانند واکسن ها و درمانهای نجات بخش را دریافت کنند. این بیماری همه گیر با افزایش انگ ، تعصب و خصومت همراه است که همه آنها می تواند کشنده باشد. در نتیجه بیماری ، همه بیمار شده اند. مهم نیست از کجا نشات می گیریم یا از چه ایمانی پیروی می کنیم. ما باید به یاد داشته باشیم که ما در حال مقابله با بحران مشترک بشریت ، دشمن نیستیم. برای بهبودی از آثار همه گیر ، باید با یکدیگر صلح کنیم. ما همچنین باید روشی را برای همزیستی با طبیعت کشف کنیم. با وجود محدودیت های سفر و کاهش فعالیت های اقتصادی ، تغییرات آب و هوایی از بین نمی رود. ما به اقتصاد جهانی سبز و مقاوم نیاز داریم که باعث ایجاد اشتغال ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و بهبود تاب آوری تغییرات آب و هوایی شود. موضوع روز جهانی صلح 2021 "بهبود بهتر از قبل برای یک جامعه عادلانه و پایدار" خواهد بود. در کار سازمان ملل متحد برای تبدیل جهان به مکانی عادلانه و پایدار مشارکت کنید. سازمان ملل متحد از همه دولتها و ملتها خواست تا با تقویت آموزش صلح و آگاهی عمومی از مشکلات صلح در روز جهانی صلح ، از توقف دشمنی ها یاد کنند.


اطلاعات بیشتر: https://ave.krasivye-pozdravleniya.online

یگور کرید با پدرش دوئت خوانده است.

یگور کرید و پدرش آهنگ را با هم نوشتند. هر دو آنها دو صدا می خوانند ، و گاهی اوقات به تنهایی می خوانند. این آهنگ به خودی خود درباره عشق است که شما را در برابر مشکلات شما محافظت می کند و همچنین پیر شدن در کنار هم خوشایند است. از سوی دیگر ، یگور کرید بیشتر در مورد "ترک نکن ، بهار به زودی فرا می رسد" می خواند ، به احتمال زیاد عشق پدرش به همسرش را به خودش منتقل می کند. او همچنین چند نظر جنسیتی مانند "اما ما عشق نداریم ، این دوستی است" وارد می کند. در رابطه با همسرش ، پدر واقعی او حتی به ذهنش نمی رسد. "بهار می آید" ، اولین آهنگ همکاری با پاپ ، در حال حاضر در همه مکان های موسیقی پخش می شود! "روح ، خانواده و عشق!" کرید در شبکه های اجتماعی گفت او اظهار داشت که این آهنگ و ویدئو برای خواهرش پولینا ، که او تازه در عروسی دیده بود ، هدیه است. "این آهنگ نشان دهنده شکاف بزرگ نسلی است. کرید با پدرش یک خط بدبینی وحشتناک می خواند." عشق من ، عزیزم ، ناراحتی تو را پنهان خواهد کرد ... "پدر طبیعی او ، که دو فرزند را در یک ازدواج عاشقانه پرورش داد ، می خواند. به خاطر این که این داستان زیبا را به فرزندانمان هدیه کردیم. " و این چیزی است که پسرش می خواند: "همه آنها فکر می کنند عشق یک جانور است." اما این عشق نیست ؛ این دوستی است. "علاوه بر این ، بحث در مورد شایستگی موسیقی این آهنگ پوچ است. تصنیف ساده ای طراحی شده است که باعث برانگیختن اشک از بینندگان ساده لوح می شود. و به دلیل پدرم ، که برخلاف پسرش جدی بود ،" گورو کن ، منتقد موسیقی حکم خود را داد به این آهنگ از طریق وارنر موزیک روسیه منتشر شد.


اطلاعات بیشتر: https://perevod.subrevolt.com

بعد از اینکه ادل گفت که صحنه را ترک می کند ، طرفدارانش یک فلش موب ترتیب دادند.

طبق گزارش Regnum ، فلش موب توسط کاربر TikTok ، David Kasprak راه اندازی شد. او ظاهراً خرس چسبناک هریبو را که آدل آهنگ Someone Like You را می خواند ، ضبط کرده است. صدها دوستدار شیرین دیگر به زودی به او ملحق می شوند. دیگر طرفداران این هنرمند به سرعت از این ایده حمایت کردند. پیراشکی ، جوراب ، لاک ناخن و سایر چیزهای غیرمنتظره در فیلم هایی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند ، ترکیب را بازی می کنند.


اطلاعات بیشتر: https://songs.pesni-vsem.ru

دوروفوا با صدای بلند می پرسد: "چرا؟"

با وجود این واقعیت که همه چیز اشتباه به نظر می رسد ، تکنواز سابق گروه "Time and Glass" با دیوانگی می خواند و می پرسد چرا نمی تواند از شریک زندگی خود خداحافظی کند. اما زندگی بدون او یکسان نیست ... "در شعرها و ترانه هایم ، من آشکارا درباره افکار و تجربیات صحبت می کنم و همه در مرحله ای از زندگی خود جدایی را تجربه کرده اند. هنگامی که رابطه شما به پایان می رسد ، به نظر می رسد که تمام آهنگهای عاشقانه در رادیو درباره شما است. من لذت می برم / حقیر می شم از درون با هم درگیر هستم ، با این وجود همیشه این س questionال را در ذهن دارم: "چرا اینطور است؟" شما گرفتار تار احساسات شده اید ... خاتمه رابطه می تواند مانند یک فاجعه باشد ، همانطور که در این مورد نشان دادیم نستیا دوروفایوا توضیح می دهد: "لئونید کولوسوفسکی ، کارگردان ، اینگونه به من نگاه کرد."


اطلاعات بیشتر: https://perevod.commtag.com

یک ویدئوی روسی برای آهنگ بازسازی شده "Lit de Parade" توسط سرویس مخفی منتشر شده است.

سرویس مخفی ، سه گانه مشهور پاپ سوئدی در سال 1979 توسط تیم نورل ، اولف والبرگ و اولا هانسون تأسیس شد ، یک کلاسیک طلایی از دهه 1980 است. آنها تقریباً بلافاصله پس از انتشار اولین آلبوم خود با نام "Oh Susie" که در دهها کشور به بالای جدول رسید ، به شهرت بین المللی رسید. آهنگ "ده نفر پستچی ساعت" یکی از معدود آهنگهای غربی بود که "پرده آهنین" را شکست و در دهه 1980 به یکی از محبوب ترین ملودی ها در اتحاد جماهیر شوروی و شرق اروپا تبدیل شد. "وقتی نیمه شب از خواب بیدار می شوم ، یک آهنگ ترکیبی عجیب در مغز من طنین انداز شد." و سپس به ذهنم رسید که این فقط یک تیزر برای نسخه جدید Lit de Parade است ، این بار توسط سرویس مخفی اجرا شده است ، با کروهایی به شیوه Flash In The Night و ابیاتی به سبک رقص کلاسیک روسی. تیم نورل می افزاید: "نتیجه درست پیش روی شماست." جالب است بدانید که این فیلم به طور کامل توسط خدمه روسی به سرپرستی پاول گلازکوف فیلمبرداری شده است. در یک اتاق روشن ، رقصنده ایرینا کریدینا در حال رقصیدن است ، زندگی و زیبایی را تجسم می کند ، در حالی که یک مرد مسن ، که کاوشگرهای حاوی مایع تغذیه به او داده شده است ، با تحسین به او خیره می شود. این تصویر با تصاویری از گروه سرویس مخفی در حال اجرای این آهنگ در استودیوی خانگی آنها آمیخته شده است. این آهنگ به لطف جان بکر (که در سال 2018 به عنوان خواننده به گروه ملحق شد) از نظر تندی صدا بسیار غنی بود. "ما می خواهیم به زودی به روسیه سفر کنیم و قبلاً پیشنهادات زیادی ارائه شده است ، اما این بیماری همه گیر ما را مجبور به ایجاد برخی تغییرات کرده است." ما در حال حاضر یک آلبوم جدید می گذاریم و زمان زیادی را صرف تولید موسیقی می کنیم. تیم نورل اطمینان می دهد: "ما امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک به زندگی کنسرت برگردیم."


اطلاعات بیشتر: https://songs.subrevolt.com