World Sport News

World Sport News

World Sport News

World Sport News

دوروفوا با صدای بلند می پرسد: "چرا؟"

با وجود این واقعیت که همه چیز اشتباه به نظر می رسد ، تکنواز سابق گروه "Time and Glass" با دیوانگی می خواند و می پرسد چرا نمی تواند از شریک زندگی خود خداحافظی کند. اما زندگی بدون او یکسان نیست ... "در شعرها و ترانه هایم ، من آشکارا درباره افکار و تجربیات صحبت می کنم و همه در مرحله ای از زندگی خود جدایی را تجربه کرده اند. هنگامی که رابطه شما به پایان می رسد ، به نظر می رسد که تمام آهنگهای عاشقانه در رادیو درباره شما است. من لذت می برم / حقیر می شم از درون با هم درگیر هستم ، با این وجود همیشه این س questionال را در ذهن دارم: "چرا اینطور است؟" شما گرفتار تار احساسات شده اید ... خاتمه رابطه می تواند مانند یک فاجعه باشد ، همانطور که در این مورد نشان دادیم نستیا دوروفایوا توضیح می دهد: "لئونید کولوسوفسکی ، کارگردان ، اینگونه به من نگاه کرد."


اطلاعات بیشتر: https://perevod.commtag.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد