World Sport News

World Sport News

World Sport News

World Sport News

تاتیانا دانچنکو: "به عنوان یک مربی ارشد تیم ملی، ماهانه 70 هزار روبل دریافت می کنم."

مربی مشهور شناگران همزمان روسی تاتیانا دانچنکو که قهرمان "تاک در جمعه ها" شد در مورد دستمزد خود صحبت کرد.


- از یک طرف خودم را کاملاً تسلیم کار می کنم. از طرف دیگر، سعی می کنم روی آن تمرکز نکنم، سرگرمی های مورد علاقه خود را فراموش نمی کنم، که به لطف آنها دوستان جدید زیادی پیدا کرده ام.


- در مورد کشتی قایقرانی صحبت می کنید؟


- رگاتا، تیراندازی عملی، ماهیگیری، شکار قارچ ... این به علاوه حمایت عزیزان است و به شما اجازه نمی دهد بال های خود را جمع کنید، برای همه چیز گلزنی کنید. نه دستاوردهای ورزشی، بلکه منافع تجاری را در خط مقدم قرار دهیم. بالاخره می توانستم از اسمم پول در بیاورم، با مشاوره و کلاس های مستر به راحتی به کشورهای مختلف سفر کنم. من پول مناسبی خواهم گرفت غیر قابل مقایسه با آنچه در وزارت ورزش می پردازند.


- حقوق شما چقدر است؟


- 70 هزار روبل. آنجا به صورت پاره وقت تزئین شده است.


- خب خب.


- بله چون نرخ کامل 130 هزار در ماه است. برای برخی این مبلغ بسیار زیادی است. اما نه برای مربی تیم ملی که هر روز 10 ساعت در استخر سپری می کند و مدام طلا برای کشور می آورد. با تشکر از ولادیمیر پروخوروف مدیر کل یونس مسکوی و هیئت امنای فدراسیون که ما را از نظر مالی حمایت کردند. این به شما امکان می دهد بیشتر از آنچه در تیم ملی جمع می کردید درآمد کسب کنید. فقط رفتن به آنجا برای من سودی ندارد.


- منطقی است.


- صدور یک کار تمام وقت پاره وقت غیرممکن است - این برخلاف قانون فدراسیون روسیه است. و ما برای قراردادهای فردی پیش بینی نمی کنیم. پس من به عنوان مربی ارشد تیم ملی 70 هزار می گیرم.


- یک بار به شما گفتید که به چین دعوت شده اید، قول کوه های طلا را داده اید.


- بود. آخرین باری که دعوت شدم چهار سال پیش بود. سپس ایستادند. احتمالا امید خود را از دست داده است. فهمیدم - به هر حال من رد خواهم کرد.


- چرا؟


- من نمی خواهم وقت خود را برای این موضوع تلف کنم و آن را از ورزشکارانم دور کنم. من آنها را از کودکی بزرگ کردم. هم سوتا روماشین و هم واریا ساببوتینا. و من قبلاً سوتا کولسنیچنکو را مال خودم می دانم ، او هشت سال است که با من تمرین می کند. حیف است که آنها را ترک کنم. اگرچه در تمام این سال ها او بدون وقفه زندگی کرد. صبح زود به دریاچه Krugloye، پایگاه تیم ملی، از ساعت 08.30 تا 14.30 به مربیگری دو نفره رفتم. سپس به ورشاوکا نقل مکان کردم، به استخر ترود، جایی که واریا، تانیا گایدای، مایا دوروشکو و سایر شناگران سنکرون شده نوجوانان منتظر من بودند.


ادامه مطلب را بخوانید https://sportyvni.vladimovmotorsport.com.ua/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد